×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در تاسوعا و عاشورای حسینی /آمادگی پذیرش ۵ هزار بیمار 

محمدخامه یار در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش از برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا برای بیست و سومین سال متوالی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: حدود ۳۰ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص برای حضوردر این درمانگاه صلواتی اعلام آمادگی کردند.
وی با تاکید براینکه نام پزشکان خوشنام و با سابقه در بین پزشکانی که برای حضور در این درمانگاه اعلام آمادگی کرده اند دیده می شود، گفت: دکتر جنابان متخصص چشم و دکتر مظفری فوق تخصص ریه از جمله پزشکانی هستند که در طول سال های گذشته در درمانگاه صلواتی سید الشهدا حضور داشته اند.
رئیس هیات مدیره درمانگاه صلواتی سیدالشهدا تاکید کرد: برپایی این درمانگاه با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان قم انجام می شود و به جز همکاری صمیمانه دکتر مصری رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی استان قم؛ سه رئیس پیشین این دانشگاه در ارائه خدمات درمانی به زائران و مجاوران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اهتمام دارند.
وی با تاکید براینکه پیش بینی می شود شمار پزشکانی که در این درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی به صورت صلواتی حضور خواهند داشت به ۵۰ نفر برسد، تصریح کرد: در طول سال های گذشته میانگین هزار و ۵۰۰ تا ۴هزار نفر از خدمات درمانی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا بهره مند شدند که پیش بینی ما امسال از مراجعه ۵ هزار نفر به این درمانگاه است.
خامه یار ساعت کاری درمانگاه صلواتی سیدالشهدا را در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر به صورت یکسره خبر داد و گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته امسال در نوبت عصر نیز پزشکان متخصص حضور دارند و به مراجعان خدمات ارائه می دهند.
وی با اشاره به محل استقرار این درمانگاه بیان کرد: درمانگاه صلواتی سیدالشهدا مانند سال های گذشته در خیابان ۱۹ دی مقابل بیمارستان کامکار در دبیرستان دین و دانش برپا می شود.
خامه یار اضافه کرد: بیمارانی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به درمانگاه سیدالشهدا مراجعه کنند و نیاز به معاینه بیشتر داشته باشند پس از این ایام توسط پزشک این درمانگاه در مطب به صورت صلواتی معاینه می شود و درمان وی ادامه می یابد.
وی با اشاره به تخصص پزشکانی که در این دو روز به عزاداران حسینی خدمات ارائه می دهند، بیان کرد: پزشکان متخصص در زمینه های ، پیراپزشکی، اورولوژیست، گوش و حلق و بینی، اطفال، عمومی و زنان، چشم، فوق تخصص گوارش، اعصاب روان، جراح قلب، مغز و اعصاب، ریه، مامایی و عمومی در طول این دو روز به مراجعان خدمات درمانی ارائه می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights