×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

مراجعه بیش از ٢١٠٠ نفر به پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا (ع) قم
 
در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از دو هزار و ١٠٠ نفر به پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا قم مراجعه و خدمات دریافت کردند.
به گفته محمد خامه یار رئیس هیات مدیره این پایگاه، طی دو روز بیش از شصت پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و پیراپزشک به صورت رایگان به ویزیت بیماران پرداختند.
وی گفت: در بیست و سومین سال برگزاری پایگاه، آمادگی و پیش بینی مراجعه پنج هزار بیمار را داشتیم که خوشبختانه به این تعداد نرسید و آرزوی ما سلامتی شهروندان است اما اگر یک بیمار هم مراجعه کند این پایگاه را برپا میکنیم.
خامه یار اضافه کرد: این پایگاه در طول سال نیز آماده کمک مالی به بیماران نیازمند و تامین ویلچر، سمعک، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و… می باشد.
همچنین دکتر سید محمد حسن طاهایی مدیر پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا قم با اشاره به اینکه پزشکان متخصص در زمینه های اورولوژی، گوش و حلق و بینی، اطفال، زنان، چشم، فوق تخصص گوارش، اعصاب و روان، جراح قلب، مغز و اعصاب، ریه، مامایی، عمومی و مشاوره در طول این دو روز به مراجعان خدمات درمانی ارائه کردند، گفت: در صورت نیاز به معاینه بیشتر و ادامه درمان، این کار پس از تاسوعا و عاشورا در مطب پزشکان به شکل رایگان انجام می شود. خدمات تشخیصی، دارو و… نیز با ارائه معرفی نامه از پایگاه با پنج درصد تخفیف تا کاملا رایگان با همکاری هلال احمر و در مراکز مربوطه انجام می شود.
دکتر طاهایی از همکاری و مشارکت پزشکان، دانشگاه علوم پزشکی قم، موسسه خیریه شفاگستر کوثر، داروخانه ١٩ دی، دبیرستان دین و دانش و کلینیک دندانپزشکی سینا در برپایی این پایگاه تجلیل و قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights