×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

لیگ علمی بین المللی پایا بزرگترین مسابقه گروهی از جهان اسلامی است که به همت سازمان بسیج دانش آموزی و مرکز دانش پژوهان خانه ریاضی هر سال در رشته های مختلف علوم انسانی تربیتی، تجربی، ریاضی، رایانه و کارآفرینی برگزار می شود.
به گفته محمد رضا موحد جانشین فرماندهی سپاه استان دانش آموزان بسیجی استان قم در این رقابت علمی سنگین، طی دو سال متوالی، رتبه‌های دوم را کسب کردند.
شایان ذکر است مراسم تجلیلی روز گذشته در سالن اجتماعات خانه معلم قم، تجلیل شدند و این در حالی است که دانش آموزان بسیجی قمی در این دوره از مسابقات با ۹۲۱ تیم از دانش آموزان بسیجی کل کشور رقابت کردند که تیم پنج نفره دبیرستان آیت الله مشکینی قم توانست رتبه دوم از بین چهار تیم نهایی را کسب کند و صاحب مدال نقره شود.
گروه علمی علیرضا فرامرزی فر، محمد اسدی، پارسا عطاران، محمد مهدی عاشوری و محمدماهان داوری خلج از دبیرستان آیت الله مشکینی ناحیه یک قم که توانستند در سال تحصیلی گذشته رتبه دوم کشوری چهاردهمین لیگ علمی پایا را در رشته علوم پایه کسب کنند، با اهداء لوح سپاس، مدال افتخار و هدیه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین «علیرضا سقایی» فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی و «میلاد نیکآزما» مسئول علمی این حوزه نیز تجلیل شدند.
 


Verified by MonsterInsights