×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهتمام همه بخش ها در راستای واکسیناسیون عمومی، اظهار کرد: محدودیت های کرونا تا پوشش حداکثری و ایمنی بخش در استان ادامه می یابد.
سرمست به برنامه ریزی استان برای واکسیناسیون همه اقشار در استان، اضافه کرد: تمام اتباع مجاز و حتی مشکوک التابعین واکسینه می شوند
وی با بیان لزوم افزایش واکسیناسیون کارکنان دستگاه های اجرایی، افزود: با در پیش گرفتن سیاست های تشویقی و آگاهی بخشی عمومی در سطح استان، زمینه افزایش جمعیت واکسینه در استان فراهم شود.
استاندار قم با انتقاد از مبحث واکسن هراسی، گفت: در بهترین حالت ۸ درصد مردم قم با اصل واکسیناسیون مخالف هستند و بیش از ۹۰ درصد مردم نسبت به دریافت واکسن تمایل قلبی دارند.
سرمست همچنین با اشاره به پروژه نیمه تمام بیمارستان الهادی و ضرورت فعال سازی این ظرفیت بالقوه، گفت: وضعیت نهایی ادامه این پروژه درمانی باید طی هفته های آینده مشخص شود.
وی یادآور شد: روند کلی استان در مبحث رعایت پروتکلهای بهداشتی صعودی است و موج پنجم این بیماری خوشبختانه هم اکنون در وضعیت کنترل شده ای قرار گرفته است.
وی با اشاره به نحوه فعالیت مدارس نیز گفت: مصوبات ستاد ملی در این زمینه چهارچوب عمل استانها را مشخص کرده و بر اساس مصوبات ملی باید نسبت به واکسیناسیون به موقع دانش آموزان مقاطع تحصیلی اقدام شود.


Verified by MonsterInsights