×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش قم گویا، سید احسان سرکشیکیان ضمن اشاره به برنامه‌های این ستاد به مناسبت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان گفت: در دهه اول اربعین مراسمات مذهبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت که زمینه برگزاری برنامه‌های جایگزین پیاده روی اربعین را به علت شیوع بیماری کرونا فراهم کرد.

سرکشیکیان افزود: طرح کلی خادمین اربعین با شعار وقتی هدف خدمت به عشاق حسین است، فرقی ندارد کربلا باشم نباشم و با حضور یک هزار خادم در دو مرحله همزمان با اربعین حسینی اجرا خواهد شد.
دبیر ستاد خادمین افتخاری سخاء الحسین تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح توزیع رایگان نان در سطح نانوایی‌های استان را خواهیم داشت و تلاش می‌شود تا تمامی نانوایی‌های سطح شهر را شامل این طرح کنیم که در این میان اولویت با مناطق محروم خواهد بود.
سرکشیکیان ابراز کرد: در مرحله دوم ضدعفونی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی را در سه پایانه میدان مطهری، میدان نبوت، میدان مرجعیت با همکاری ستاد خادمین افتخاری امام حسین (ع) خواهیم داشت.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده برای اربعین حسینی و سفر زائران به عتبات عالیات متناسب حدود ۳۰۰ نفر از خادمان افتخاری به صورت انفرادی به عتبات عالیات اعزام می شوند تا بتوانند در حرم امام حسین (ع) به خدمتگزاری مشغول شوند.
سرکشیکیان ظرفیت خادمان افتخاری حرم امام حسین (ع) را یک ظرفیت ملی دانست و گفت: انتظار داشته و داریم که مسؤولان کشور و دست اندرکاران برنامه ریزی سفرهای اربعینی به این ظرفیت ایجاد شده توجه بیشتری نشان دهند.
وی در پایان اظهار داشت: شماره حساب ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۳۱۲۵۴۶ نزد بانک تجارت به نام سخاء الحسین(ع) آماده دریافت کمک‌های مردمی و مشارکت در طرح اربعین حسینی می‌باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


Verified by MonsterInsights