×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به مناسبت روز قلم، دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در استان قم با تقدیر از محمدعلی رکنی روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۱ الی ۱۳ در سالن غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار خواهد شد.
در این برنامه که با حضور مسئولان استانی، نویسندگان و فعالان فرهنگی استان و همزمان با ایام شکل گیری محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، از محمدعلی رکنی، نویسنده توانای انقلاب اسلامی و دبیران محافل ادبی استان تجلیل خواهد شد.
محمدعلی رکنی متولد ۱۳۶۲ در شهرستان سیرجان و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشکده صدا و سیمای مرکز قم است. این نویسنده و منتقد ادبی تاکنون ۶ رمان «سنگی که افتاد»، «پیامبر بی معجزه» «مهاجر؛ روایت زندگی شهید حسن دانش» و مجموعه داستان کوتاه «یک لبخند بی انتها» را منتشر کرده است. این نویسنده همچنین تاکنون جوایز مختلفی از جمله نامزدی جایزه جلال آل احمد سال ۱۴۰۰ برای رمان پیامبر بی معجزه، نفر اول جشنواره خاتم در بخش بزرگسال سال ۱۳۹۶ و انتخاب رمان «سنگی که نیفتاد» توسط جشنواره شهید حبیب غنی پور به عنوان کتاب سال ۹۶ را در کارنامه خود دارد.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس http://www.Skyroom.online/ch/nahaad/qompl اقدام کنند.
گفتنی است، ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برای دومین سال متوالی است که برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights