×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خبرنگار قم گویا، مجتبی قدیریان مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشینه این موسسه اظهار کرد: موسسه آموزشی راهبران فردا از سال ۹۷ با هدف کارآفرینی و توانمندسازی افراد جامعه تاسیس شد.
وی با بیان اینکه تجربه سالها فعالیت در بازاریابی و فعالیت های گوناگون در کسب و کارها نشان داده است که افراد را به زور  نمیتوان پولدار کرد،گفت: به واقع نمی شود برای کسی ماهی گرفت تا زندگی او تغییر کند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک موسسه آموزشی راه‌اندازی نماییم که ماهی‌گیری را به صورت اصولی به افراد آموزش بدهیم.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا،تصریح کرد: رویکرد این مجموعه توانمندسازی افراد جامعه است و برای این هدف سه راهکاراصلی را مدنظر قرار دارد که می تواند یک نفررا به کار آفرین نفر تبدیل کند که در کسب و کار خودش راهبر شود.
وی اضافه کرد: منظور از عنوان «راهبران فردا» که بر روی این مجموعه قرار گرفته ؛ این است که مراجعه کنندگان به این موسسه به یک راهبر در کسب و کارهای خودشان تبدیل شوند.
قدیریان با تبیین راهکارهای ذکر شده گفت:ذهنیت ثروتمند از جمله راهکارهای اصولی برای تبدیل شدن یک فرد به یک کار آفرین  موفق به شمار میرود. همچنین آشنایی با کسب و کارهای نوین نیز از دیگر راهکارهای موفقیت است زیرا اگر یک نفر بخواهد مسیر موفقیت را در یک کسب و کار طی کند باید به زیرساخت‌های دیجیتال مارکتینگ و زیرساخت‌های فضای مجازی و کسب و کارها در فضای مجازی آشنا باشد.
قدیریان تصریح کرد: در این موسسه به موضوعاتی مانند دیجیتال مارکتینگ و بازارهای مالی نوین (بلاکچین) و آشنایی با دیجیتال مارکتینگ، سوشال مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام و راهکار جذب پول به صورت تخصصی به صورت جدی توجه می شود.
وی خاطرنشان کرد: ارائه توانمندی های راهبران فردا در راستای پشتیبانی قوی وشبانه روزی و مشاوره‌های تخصصی در جهت کسب درآمد از بازارهای مالی و دیجیتال مارکتینگ با توجه به زیرساخت اپلیکیشن راهبران فردا و مشاوره و کوچینگ قابل اجرا می باشد.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا با تاکید بر اهمیت فرهنگ مشاوره و آموزش در کسب و کار گفت: تاکنون ۸ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است، در این راستا آکادمی راهبران فردا با هدف آموزش واشتغال زایی و ایجاد کسب و کار نوین به کمک تیمی جوان متخصص و با تجربه در راستای رسالت موسسه در تلاش است اصول و باورهای مالی را آموزش و ذهنیت ثروت ساز را پرورش داده و سپس خدمات و مهارت های لازم را در جهت کسب درآمد به مردم عزیز ایران ارائه دهد.
وی عنوان کرد: شرایط روز جهانی اعم از بحران های مالی و تورم و رکود در راستای جنگ سیاسی و اقتصادی سونامی پیشرفت تکنولوژی، توسعه فضای مجازی و اوضاع حاد روانی و نحوه کسب درآمد را تغییر داده و ثروتمند شدن افراد نیازمند دانش و مهارت به روز و نوین است.
قدیریان بیان کرد: موسسه راهبران فردا رسالت دارد افراد را به عنوان راهبر کسب و کار شخصی خود پرورش دهدف این مجموعه علمی آموزشی و پژوهشی، کارایی آموزشی با محوریت دانش بنیان دارد و بلاکچین و دیجیتال مارکتینگ و نرم افزارها و اپلیکیشن و سایت کارهای از جمله زیرساختهای دانش بنیان است.
وی افزود: در راستای توانمند سازی افراد همکاری خوبی با سازمان فنی حرفه ای انجام شده است به همین دلیل آموزش افراد با کمترین سرمایه در کسب درآمد صورت می گیرد.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردابا عنوان اینکه آموزش نیاز به سرمایه بالایی دارد، گفت: بعد از آموزش نیز افراد می توانند با ما همکاری داشته باشند و به کسب درآمد بپردازند، دراین باره در اپلیکیشن فضای همکاری ایجا کردیم و الویت ما دانشجویان هستند و شرایطی فراهم شده تا افراد تحلیل گر بدون سرمایه گذاری بتوانند به کسب درآمد بپردازند.
وی با بیان اینکه ما در دانش از ابزارهای لازم بهره مند هستیم و در قانون گذاری به سرعت عمل نیاز داریم، افزود: دوره رایگان در کنار ۴۰ ساعت دوره مقدماتی حضوری به مبلغ ۳ میلیون تومان و دوره پیشرفته با بازدهی مفید به مبلغ ۸ میلیون تومان برگزار می شود.
قدیریان عنوان کرد: کارشناسان ما اطلاعات کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهند و یک قابلیتی ایجاد می کنند تا افراد در دام کلاهبرداران نیفتند، در تکنیکال نیز کانال وی ای پی باز می شود و افراد می‌توانند استخدام شوند و تحلیل ها را بارگذاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اخبار به روز در مورد بازار مالی در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می گیرد و در پشتیبانی ۴ سطح دسترسی عمومی و چت آن لاین و کانال تحلیلی و اشتراک سالانه برای تماس با پشتیبانی وجود دارد.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا تصریح کرد: گفت گو و تعامل و تبادل اطلاعات و برگزاری کارگروهای آموزش و پشتیبانی و طراحی سایت های فروشگاهی تا یک سال پشتیبانی فنی از جمله مزایای این اپلیکیشن است.
برگزاری سمینار رد پای پول
وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری سمینار برزگ رد پای پول اشاره و بیان کرد: شرکت کنندگان در این همایش با کسب و کارهای نوین آشنا شده و فرهنگ آموزش  نیز ایجاد می شود.
قدیریان ادامه داد: شرکت کنندگان در این سمینار برای ورود به یک کسب و کار جدید با پیش زمینه آموزش تشویق می شوند و در نهایت با توانمندسازی افراد و تغییر ذهنیت یک تلنگر به افرادی که فکری به ذهنشان می رسد زده می شود.
مدیرعامل موسسه آموزشی مهارتی راهبران فردا خاطرنشان کرد: این سمینار ۲۳ اردیبهشت ماه در قم با حضور علی ضیا برگزار می شود.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights